26 marraskuuta, 2017

COCOPANDA UNBOXING

Tiedättehän sen tunteen, kun kaikki meikit on loppua samaan aikaan? Pistin tiistaina tilausta tulemaan Cocopandalta, sillä sieltä sain kaiken tarvitsemani kerralla ja Black Weekin ansiosta siellä oli hyvät alennukset. Lauantaina paketti oli saapunut jo lähimpään pakettiautomaattiin ja monet ovat pyytäneet esittelyä tuotteista mitä tilasin, täältä pesee siis! Kaikki tuotteet näistä ovat mulle täysin uusia tuttavuuksia enkä ole niitä ehtinyt vielä testaamaan, joten pigmenteistä en voi sanoa vielä mitään.

Makeup Revolutionin pohjustusväripaletti, hintaa alennusten jälkeen jäi huimat 7,65€.



W7 Makeup Fixer, 3,90€ ja Nyxin Tame & Frame Tinted brow pomade sävyssä brunette, 6,20€

12 kommenttia:

  1. Oivitsi mun ostokuume nousee vaa 😭. Mullon kans toi ultra blush ja hitto mie rakastan tot highlighterii tuos, vielä ku löytös yksittäisenä nappina samaa 😍!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä testasin sitä ja on kyl oikeesti hyvä!!👌 mä en toivottavast osta hetkeen nyt mitään muuta ku joululahjoja muille 😂😂

      Poista
  2. Oi vitsi kun noi luomivärit näyttää kivoilta! Upeet sävyt !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :D Kaipasin vähän värikkäämpiä vaihtoehtoja, en malta oottaa että pääsen tekemään noilla kaikkea kivaa! ♥

      Poista
  3. Kivoja juttuja! Vanhempani just matkalla, niin kyseli mitä haluaisin kun meikit Espanjassa edullisempia, niin ainakin pitäisi joku higlitter-blush paletti tulla! se oli mun mielestä myös tota revolutionia, toivottavasti on hyviä, ettei osteta turhaan tommosia :)

    Katri | finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kokeilin lauantaina tota blush-palettia ja tykästyin tosi paljon varsinkin noihin highlightereihin ja bronzeriin! Punasävyjä en vielä testannut mut käteen kokeiltuja pigmentit oli niissäki mun mielestä hyviä. Ja kuinka halpa toi paletti on.. :D suosittelen!

      Poista
  4. Kivoja ostoksia! Mielettömän monipuolisesti noissa hb Cosmeticsin paleteissa on sävyjä <3 Mulla käy kanssa aina silleen, etten tajua tilata ajoissa uutta peitevoidetta (Suomessa ei myydä just noita) ja sitten kituuttelen sen 10 päivää jollain aivan jämillä D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin usein tilaan jotain vakiotuotteita kaks kerralla kun tietää, että on päivittäisessä käytössä! hb Cosmetics yllätti positiivisesti pigmenteillään eikä ollu yhtään pahan hintainen paletti, oli vielä isompi kuin mitä tilatessa oletin! 👍

      Poista
  5. Oi että miten ihana paketti!<3 Tosi upeita noi kaikki paletit, ja erityisesti kiinnostuin itse tuosta Ultra Blush -paletista! Aivan ihanat sävyt siinä :)

    Elli

    VastaaPoista
  6. Tuo Makeup Revolutionin blush-paletti on aivan ihana! Olen itsekin kuolannut sitä pitkään :D Onko se muuten ollut hyvä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nyt pari kertaa kokeillut, tykkään ite kyllä tosi paljon eli suositteluja satelee! :)

      Poista

Suosituimmat postaukset