22 tammikuuta, 2018

JOULU- JA TAMMIKUUN KUULUMISET

Hellurei ja hellät tunteet! Mulla on ollut vaikka ja mitä postausideoita toteutettavina edeltäneiden kahden kuukauden sisään, mutta aikaa ei tuntunut revenneen missään välissä kirjoitella. Olen ollut siis aivan koko ajan menossa! :D
Joulukuu oli todella kiireinen. Viimeiset koulutehtävien deadlinet painoivat niskaan ja oli kaikenlaisia tapahtumia töiden, koulun sekä muun vapaa-ajan puolesta! Olen alle vähän keräillyt matkan varrelta mukaan tarttuneita kuvia aikajärjestyksessä.

Töissä Sami Hyypiä Areenalla järjestetyillä joulumarkkinoilla Kaupunki Lahjaksi Kouvolan kanssa 3.12.
Sen lisäksi, että Suomi täytti 100 vuotta 6.12., meidän Dusa juhli kanssa 7-vuotispäiväänsä ♥
Ennen tulevaa Helsingin reissua kävin ottamassa paikallisella opiskelijalla rakennekynnet, jonka jälkeen oonkin innostunut taas kynsistä!
Käytiin Helsingissä juhlimassa 9.12. upeassa tapahtumatalo BANKissa.
Joulukuussa vietettiin laatuaikaa oman mummon ja ihanan kummipoikani kanssa! Oikealla Dusan ehdottomasti paras joululahja ever.
Tässä puolestaan mun lempparilahja J:ltä, joka on jo kuukauden päivät roikkunut kaulassa! Settiin kuuluu myös samanlaiset korvikset. ♥
Jouluna sekä uutena vuotena vietettiin paljon laatuaikaa perheidemme ja ystäviemme kanssa.

Mä siirryin nyt toiselle vuosikurssille ammattikorkeassa ja tehnyt joka viikonloppu töitä. Onneks mulla on superhyvä motivaatio istua vapaa-ajalla duunissa, sillä me varattiin pari päivää sitten J:n kanssa matkat Kreikkaan, Rodokselle heinäkuun lopulle 1,5 viikoksi moikkaamaan sukulaisia ja kavereita! Oiskohan tää nyt kuudes kerta Rodoksella..? Joka kerta sieltä pieneltä saarelta löytyy kuitenkin aina jotain uutta ja mukavaa tekemistä, oon nyt jo tehnyt meille pientä to do -listaa reissuun! Musta tuli myös viikko sitten 8. kertaa täti, kun pieni ihana poika syntyi sukuun ♥

Miten teillä on lähtenyt uusi vuosi 2018 käyntiin? :)

1 kommentti:

Suosituimmat postaukset