28 marraskuuta, 2017

TESTISSÄ: UUDET MEIKIT

Testailin aamulla tuotteita, mitä Cocopandalta tuli ja päätin tulla kertomaan teille, mitkä fiilikset mulle niistä jäi. Olen kaikkiin tuotteisiin edellisessä postauksessa laittanut linkit, jotka löytyvät siis TÄÄLTÄ. Listaan myöskin alle, mitä tuotteita olen käyttänyt kuvien meikissä. Kuvat ovat otettu valitettavasti lämpimässä valossa, eivätkä meikit pääse täysin oikeuksiinsa kuvissa. Mulla ei ole yhtään kylmänvalkoista lamppua kotona, ostoslistalle se siis seuraavaksi..

Bh Cosmeticsin luomiväripalettia mun on hehkutettava!! Hintalaatu-suhteeltaan loistava. Oon vuosia tykännyt meikata tosi maanläheisillä sävyillä, mutta alkusyksystä ostin H&M:stä yksittäisen oranssin luomivärin ja innostuin väreistä. Tänään halusin kokeilla keltaista, jonka kanssa miksailin vähän oranssin sävyjä.

Varmaan eniten kiinnostusta herätti Makeup Revolutionin blush-paletti, josta tuli yks mun lemppareista! Tykkään kaikista sävyistä, mitä paletista löytyy. Tässä oon testannut highlightereita, bronzerin molempia sävyjä sekä vähän poskipunaa. Tästä paletista tulee varmasti yksi mun vakiotuotteista, onhan se todella monikäyttöinen eikä hinnalla pilattu! Kokeilin myöskin St.Morizin suihkutettavaa Fast Tan -itseruskettavaa, jonka annoin karttavärin kanssa vaikuttaa iholla kolmisen tuntia. Lopputulos oli yllättävän hyvä, eikä ollenkaan niin oranssihtava kuin pelkäsin sen pahimmillaan olevan! Miinusta voin kuitenkin sanoa Fake Bake -levityskintaasta, joka imaisi itseruskettavan läpi mun käsiin, jonka onneksi huomasin tarpeeksi ajoissa.

Mulla ei ole koskaan ollut kulmiin laitettavaa browpomadea aiemmin. Olen kuullut, että niillä on taipumusta kuivua kovaksi koppuraksi jonkin ajan kuluessa mutta kokeillaan miten käy! Häivyttämistä mun on harjoiteltava tämän kanssa, mutta alustavasti tämä Nyxin kulmaväri tuntui helpolta käyttää.


Pohjustusvärit: Makeup Revolution
Meikkivoide: Lumene CC
Primer: Essence
Concealer: Essence
Korostus: Makeup Revolution
Kulmat: Nyx
Huulet: Essence + Nyx
Luomiväri: Bh Cosmetics
Eyeliner: Maybelline
Ripsiväri: Essence
Kiinnityssuihke: W7
Tekoripset: Aliexpress

7 kommenttia:

  1. Hyvän näköinen meikki! :) Kannattaa jos saat jonkun ottamaan niitä kuvia sulle järkkärillä, niin valita sit se valkotasapaino vaa silleen että se korjaa ne värit. Mutta ite otan aikalailla aina ne meikkikuvat ite puhelimella, niin on aina aika vaikee jälkikäteen vaihtaa sitä väriä. Oli ihana toi mun saama revolutionin paletti, joten pian otan itekkin sitä testiin! :)

    Katri | Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo se valkotasapaino on aika olennainen, kylmä valo hankintalistalla kyllä muutenkin ihan meikkaamisen itsensäkin kannalta!

      Poista
  2. Oi, ihanan pirteä luomiväri <3 Mulle itselleni ei ole suotu ollenkaan lahjoja meikkauksen suhteen, joten kumarran kyllä sun taidoille!

    http://erelkee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harjoittelemalla oppii, pohjalta on lähdetty täälläkin! Itsekin tykästyin noihin keltaisen sävyihin, kiitos ❤ :)

      Poista
  3. Ai ihana mikä luomiväri sävy! Onko sulla monta kerrosta sitä vai onko se oikeasti noin vahva. Tosi upea :)

    Ladyymode.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On todella vahva pigmentti, ei tarvinut paljoa laittaa! Vahva suositus tälle paletille!

      Poista
  4. Ei vitsi miten ihana tuo sun silmämeikki on! Wau♥

    https://tuulipuikkonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Suosituimmat postaukset