17 huhtikuuta, 2018

JÄLJESSÄ MUODISTAKO?

Istun juuri Lahden juna-asemalla odottamassa junaa kohti Kouvolaa ja kävin äsken kiertelemässä vaatekaupoilla ja kiinnittänyt hurjan paljon viime aikoina huomiota ihmisten erilaisiin tyyleihin. Mulla on tällä hetkellä pieni identiteettikriisi oman itseni kanssa ja olen vähän puoliväkisin kierrellyt kivijalkamyymälöitä ja selaillut verkkokauppoja. Olen myös myynyt omasta vaatekaapista paljon miltein käyttämättömiä vaatteita pois ihan muutamilla euroilla, joita ei vain tule itse käytettyä. Hyvä jos pääsevät muilla käyttöön! Loput mitkä ei mene kaupaksi, roudaan Uffin laatikkoon tai lahjoitan jonnekin.


Rehellisesti, mä oon maailman surkein shoppailija - mikä on ekologisesti tietty kulutuksen kannalta hyvä juttu, mistä onkin viime päivinä ollut paljon puhetta. Sytyn uusille muotivillityksille vasta silloin, kun ne ovat jo ohi enkä löydä mistään haluamani tyylisiä vaatteita. Oikeastaan ostan uusia vaatteita vasta siinä kohtaa, kun minulta hajoaa jotakin tai herään tarvitsevani juuri jotain tiettyä. Kaipaan kuitenkin vaatekaappiin päivitystä ja uusia juttuja jo kulahtaneiden tilalle.

Oon nyt aivan hurahtanut jostain syystä kirkkaan keltaisiin ja punaisiin yläosiin. Alaosissa olen juurtunut liikaa mustaan. Mulla on kaikkein mukavin olo mustissa farkuissa, vaikka multa löytyy harmaata ja armeijanvihreääkin, varmaan beigeäkin. Tykkään jotenkin siitä, kun pääsee räväyttämään jollain värikkäällä yläosalla tai kengillä, vaikka kaapista löytyvistä suurin osa yläosistakin on kovin neutraalin värisiä. Pitäisi hypätä vaan reilusti oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja kokeilla uutta! Näen monesti ihmisillä tosi kivoja vaatteita, joita en kuitenkaan tuntemattomasta syystä osaa kuvitella itseni päällä.

Mitkä on just sun lempparivaatekaupat, netistä tai kivijalkamyymälöistä? Mistä sulla on huonoja kokemuksia, miksi? Nyt puskaradio laulamaan! Heitä kommenttia tämän postauksen alle, niin mäkin saatan saada sun avulla jotain värikästä täytettä mun yksitoikkoiseen tyyliin. Kiitos ❤



Koodi blogin tuomiseksi Nouwiin: 8119150869

5 kommenttia:

  1. Minullakin taitaa olla jonkin näköinen tyylikriisi sillä minusta tiukat farkut/kaikki vartaloa myötäilevät housut näyttävät hirveiltä ja tämän seurauksena olen hurahtanut täysin hameisiin. Olen nyt syynännyt tarkoin läpi kaikkien tavallisimpien vaatesivustoiden hametarjonnan... huh taidan olla hieman vanhanaikainen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hameet on ihania!!! Mä tahtoisin kesäksi polvipituisia mekkoja ja hameita, tuottaa vaan mun 175cm pituudella vähän haasteita.. :D tuntuu myös, että oon todella surkea yhdistelemään hameiden kanssa mitään joten tässä taas yks syy lisää hypätä epämukavuusalueelle!

      Poista
  2. Pinterest ei muuten oo mikään kuvankopiointipaikka. Mistään ei saa ottaa ilman lupaa kuvia. Pinterest on vaan sivu, johon jaetaan kuvia, joista muut voi tykkäillä.

    VastaaPoista
  3. Itsellänikin ollut jo pidemmän aikaa tyylikriisi. Olen myynyt kaapista vanhat ja jostakin syystä käyttämättä jääneet vaatteet pois ja ostanut tilalle mieleisempiä. Silti lähes jokaikisenä aamuna tuntuu ettei sieltä vaatekaapista löydy yksinkertaisesti mitään, mitä tahtoisin pääleni pukea!

    http://paremmassavalossa.blogspot.com/

    VastaaPoista

Suosituimmat postaukset