13 huhtikuuta, 2018

MIE NIIN TYKKÄÄN TÄSSÄ KEVÄÄSSÄ..


♥ Kasveista & kukkasista, täytyykin vaihtaa mullat viimeisiin kasveihin jo heti pikemmiten!

♥ AURINGOSTA!! Kuinka ihanaa on herätä, kun ulkona on valoisaa ja vielä lämminkin jo aamulenkillä.

♥ Siististä kodista

♥ Treenaamisesta

♥ Huomata omaa kehitystä. Oon esimerkiksi ollut melkein aina todella surkea ruotsissa, mutta kuluneen vuoden aikana mulla on ollut sitä niin paljon koulussa, että alkaa takaraivoonkin jäämään jo jotain ja vanhat jutut tulee luonnostaan jostain takaraivosta.

♥ Valokuvauksesta

♥ Mökkeilystä

♥ Ystävien näkemisestä


♥ Rauhallisista aamuista

♥ Uusista kokeiluista ruoanlaitossa! Tänäaamuna kokeilin Tarun(klik!) vinkkaamia banaanilettuja elämäni ensimmäistä kertaa ja voin luvata, että näistä tulee jäämään superherkullinen, mutta terveellinen aamu/iltapala-vaihtoehto arkeen! Pari viikkoa sitten tein myös ensimmäistä kertaa pannukakkua kotona. Olen viime aikoina innostunut käyttämään myös tuoretta inkivääriä ja seuraavaksi aion kokeilla leipoa superhelppoa marjapiirakkaa sekä foccaccia-leipää! Kiinnostaisko teitä reseptit täällä blogin puolella? Kommentoi mielipiteesi tämän postauksen alle, niin voin tehdä niistä oman postauksensa. :-)

♥ Tulevasta Tallinnan reissusta isosiskon kanssa! Ihanaa päästä edes päiväksi johonkin reissaamaan. Kesällä tulossa on myös 1,5 viikon matka Rodokselle ja mulla on listalla myös muutamia ihan kotimaan kohteita joissa haluan lähteä käymään päiväreissulla!

♥ Uusista meikkikokeiluista ja kampauksista

♥ Lähestyvistä synttäreistä, 23 kilahtaa kohta jo mittariin... jaiks!


♥ Jo parin viikon päästä olevasta vapusta. Vappu on ollut aina mun yksi lempparijuhlista vuoden aikana. Suunnitelmat ovat vielä aika auki, mutta ylioppilashattu päähän ja kaverit ympärille, niin sillä päästään jo hyvään alkuun!

♥ inspiraatioboosteista! Musta tulee keväisin todella energinen ja tykkään etsiä kaikenlaisia uusia ideoita Pinterestistä, jossa mua voi seurata samalla nimimerkillä kuin muuallakin somessa, neppsi.

♥ ..ja ennen kaikkea bloggaamisesta! Oon päässyt taas takaisin raiteille tän harrastuksen kanssa. Kaikkea pitäisi olla koko ajan tekemässä, mutta loppujen lopuksi kyllä tällekin aikaa löytyy. Kivaa päästä kirjoittelemaan tänne ja miettikää, ensi vuonna oon bloggaillut jo 10 vuotta! Olisi hauska nähdä, mitä tuolloin on tullut kirjoiteltua, mutta harmikseni oon ensimmäiset blogini ja tekstini poistanut internetin ihmeellisestä maailmasta.

1 kommentti:

Suosituimmat postaukset